det bästa jag gjort...

Denna bilden får avsluta idag... det har varit en sjuk jobbig dag, både mentalt och kroppsmässigt... min kropp är stel som... ja, jag kommer inte på något bra ord för den typen av stelhet jag upplever nu. Jag kollar på min ring iallafall, och det gör mig varm inombords:) bortlovad till karin är för tillfället det bästa jag gjort, fast bättre saker väntar:) nu ska jag försöka sova.. sover dock väldigt dåligt på nätterna. Mycket beror på tidsskillnaden men mest av allt beror det på att jag nästan aldrig sovit själv på fem år. Jag gillar det inte! Vill att karin ska ligga och smågruffa på mig medan jag ser på tv:) jaja.... godnatt...

Kommentarer
Postat av: ongela bongela

miss u :(

2010-08-20 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0