kvällsmacka

Har precis ätit upp min kvällsmacka. Om ni gillar Subway, Testa Johnny Jone's! Sjukt gott!
Har inte hunnit med så mycket som jag ville idag. Jag har tränat, och sen var det till matsalen för att äta för att sedan åka till en träningsmatch (som för övrigt slutade 1-1). Jag har inte hunnit köra skype så mycket som jag velat som exempel:( Förhoppningsvis hinner jag med lite mer imorgon! Nu ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och sen hoppa i säng och försöka sova (det brukar ta ett bra tag innan jag somnar, och jag sover inte speciellt bra heller!). Imorgon är det engelskatest på morgonen, träning vid kl 1-3 pm, och sedan ytterliggare en träningsmatch kl 7 pm. Det är absolut sämsta med att vara så långt bort är tiden. Min kväll är natt hemma i Sverige, och när det är morgon för mig är kl typ 2-3 i Sverige... inte bra!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0