snart läggdags

Kom precis in från träningen. Ganska lugn träning idag, vilket var skönt för en gångs skull. Vi måste väga oss efter varje pass. Det är mest för att se till att vi sköter intag av mat och vatten. Nu vägde jag 183,6 pounds, vilket i runda slängar blir 83,5 kg. jag har inte gått ner något iallafall. Karin är påväg hem från jobbet nu, vi ska köra lite skype innan hon somnar och jag duschar/somnar! Ska bli skönt att höra älsklingens röst och se henne:)
Imorgon kommer Kyles mamma hit (igen). Jag har en känsla av att jag kommer spendera mycket tid med henne... fast det gör inget. Hon är jättesnäll och helskön!
Jag är ledsen att det inte blev nya bilder idag. Imorgon har vi bara en träning mellan 10am och 1pm. Det blir mellan fem och åtta svensk tid. Efter det har vi ledigt (tror jag) och det blir förmodligen till att umgås med kyle och hans mamma:)
Nu ringer karin på skype vilken minut som helst!
// Hannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0