Dags för sängen!

Sådär, nu har klockan slagit 10.00 pm och det är dags för mig att hoppa i säng. Jag har hunnit med relativt mycket idag. Jag har bland annat gjort två läxor som ska lämnas in på tisdag, jag har lyft lite vikter, jag har ätit med kyle med mera. Jag har inte tvättat dock utan det tänkte jag göra imorgon när jag ändå slutar såpass tidigt som jag faktiskt gör :)

På onsdag eller torsdag tänkte jag åka ner en sväng downtown. Jag har julklapp till syster och Malin kvar, plus lite annat jokks som jag ska handla och ta med mig hem. Vad är hemligt än så länge ;) Imorgon är det bara två veckor kvar, nästa fredag åker jag med SAS hem till sköna Sverige, härligt!


Kram, och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0