Onsdag

Hej! idag är det onsdag, och jag har varit i skolan samt käkat, och nu sitter jag på rummet. Hade tänkt att gymma någon gång vid 2-3 pm, om några timmar alltså. Fram tills dess ska jag inte göra mycket, har ingen direkt läxa jag behöver göra så :D

Förmodligen blir det downtown imorgon, direkt efter skolan + lunchen. Jag vet vad jag ska köpa så det kommer gå ganska fort så länge det inte är aplång kö till alla ställen för då tar det längre tid. Jag laddade hem hem en super nintendo emulator igår, så nu ska jag spela Donkey kong!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Knutmette

Hello admin, nice site you have!

2011-03-10 @ 10:06:44
URL: http://knutmette.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0