PROV!

Ca 40 minuter kvar innan jag har makroprov, kunde inte bry mig mindre. Det kommer går bra, det tror jag faktiskt!
Jag var på Burger King (!) igår och drack en milkshake. Alla milkshakes vi får i Sverige är groteskt äckliga i jämförelse. Dom hemma smakar syntetmatta medan den jag drack igår var ren och skär (skär färg, jordgubbssmak) glädje när jag drack den, och fort gick det också!
Jag har för övrigt fortfarande träningsvärk sen i måndags, helt sjukt. Till råga på allt så fick jag ännu en dos träningsvärk idag tack vare mitt pass igår, men det är roligt! Har hittat "mina" övningar, eller dom övningar som biter bäst på min kropp vilket gör det hela avsevärt mycket trevligare. Hur som helst, får väl läsa igenom kapitlen en gång till, not! haha
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0