Söndag

Godmorgon! Jag äter flingor just nu, godis! Jag ska snart pallra mig iväg till gymmet och gymma. Det kommer dock inte blir 85462056512 st olika övningar, utan jag kör kanske 5-6 stycken idag. Efter det ska jag duscha (såklart) äta lite och sedan tvätta tror jag. Svart tvätt är det som gäller idag. Jag ska också försöka göra läxor och så, jag har ändå inget annat att göra idag.  Jag har ju prov i statistik på tisdag, så det ska jag plugga på, jag har läxor o.s.v.

Jag köpte mig för övrigt ett par kavajbrallor igår, 34 i midjan!!!! Fan jag håller på att bli en tjockis. Jag kanske snart få åka på sånt där fetmakollo :D
Nej, nu är det träning, kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va bra, då kan ju jag låna... Eller så får vi åka ihop på kollo...

2010-12-05 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0