Tisdag

Godmorgon! Sitter på min makrolektion nu, blääää så tråkigt. Hade prov i statistik innan, och jag tyckte det gick bra med tanke på att jag inte pluggade ett smack igår :D Just nu väntar jag bara på att få sluta så jag kan äta. Efter det tänkte jag vila en timme eller nåt innan jag går och kör ett pas i gymmet. Vi har study table idag också, och där kommer jag väl spela eller nåt då jag inte har något att plugga...

En rolig sak som förmodligen händer idag är att vi kommer förhoppningsvis spela lite fotboll kl 7 idag. Vi har ju en liten gräsplan inomhus och vi tänkte dra ihop lite folk och spela, mest för att hålla upp flåset nårgorlunda ;)


Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0