We were as one, now I have none...

Hej! Ett förtydligande; Överskriften har inget med någonting att göra, jag hade ingen bra överskrift och jag lyssnar på en låt där som sjöng så, så därför ;)

Kommit tillbaka från skolan och ska äta om en liten stund. Dock har jag fått sådär ont i magen igen, precis som jag hade innan jag blev supersjuk, så jag ska nog inte träna idag heller :D Det gör dock inget, jag kommer träna som en gnu när jag kommer hem.

En annan rolig sak hände precis en rolig sak. Jag åt en cupcake, och tappade lite glaze på kyles säng, och klantig som jag är smetade jag ut det, och nu ser det ut som bajs och fläcken går inte bort, hahahahahha :D jag får tvätta åt honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0