Höst

Hösten är här, eller har varit här ett tag. Snart kommer väl vintern även om det inte känns så nu för det har faktiskt varit ganska varmt för att vara november. Hemma i sverige är det väl hur kallt som helst. Vaktmästaren här har oavsett fått fnatt för han har satt på värmen nu, och jävlar i mig vad varmt det är. Jag och Kyle har båda våra fönster öppna plus två fläktar på och det är fortfarande varmt, helt sjukt!
jag har gjort klart min skoldag, och nu ska jag inte göra mycket kan jag säga dig. Jag har sjukt sliten i kroppen efter matchen. Jag har varit ledig 2 veckor från fotboll det senaste året, imponerande ?
Nu ska jag se på " Berg flyttar in" samt "veckans brott" med Leif GW. Jag tror han är min nya idol, framförallt när han dumförklarar programledaren, haha :-D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0