Life isn't fair

Ibland leker livet. Ibland känns det som om allt är rätt, som om livet inte kan bli bättre. När jag och Karin köpte ringar är ett sådant exempel.
Livet kan också vara ett helvete, som nu. Vi spelar på Fredag, och lördag om vi vinner på fredag då. Jag skulle träffa min älskade karin i New York denna helgen, vilket inte blir fallet nu. Tycka vad ni vill, men jag har och kommer definitivt att ha svårt att motivera mig till spel när jag vet att jag kunnat lega bredvid Karin, och inte själv i en svettig säng.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du ibland e det tufft :( försök istället att tänka på att Karin snart kommer till dig och att du snart åker hem. kram på dig

2010-11-08 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0