Makro...

Många har gnällt över att jag inte skriver längre. Eller många, två personer har frågat varför :D Hur som helst...
Sitter och har makroekonomi nu. Det är inte nämnvärt roligt, det hela blir inte bättre av att jag är trött som en gnu. Just nu pratar hon (min professor) om skatt och GDP (BNP typ), och jag fattar ingenting. Det beror dock på att jag spelar spel på datorn istället för att lyssna på henne, hihi.
Jag har handlat kläder. MASSOR. Två par jeans, ett par "fina" byxor, 7 t-shirts, några tjocktröjor, slips, skjorta och en jacka är några saker. Mitt kort har varit glödhett ett par dagar ;) Jag ska försöka ta kort på det mesta och lägga upp här senare någon gång. Annars kommer det inte hända speciellt mycket idag. Ska ner till mina päron senare idag och äta middag, men jag måste tillbaka idag för jag har två (!) lektioner imorgon också, innan vi är lediga för thanksgiving. Förmodligen skall vi till Kyle och hans hus hemma och äta kalkon med mera, intressant är bara förnamnet!
Nej, nu ska jag fortsätta spela, super mario ;)
Kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0