Saknar min Karin...

Vi vann (!) med 1-0 noll idag efter mål av Kris. Vi spelade sjukt dåligt, men lyckades vinna ändå. Backlinjen, med mig inkluderat, spelade faktiskt bra då vi inte släppte till några målchanser överhuvudtaget. Inga farliga iallafall.
Nu ska jag sova, vill bara säga att jag saknar min lilla Karin så sjukt mycket, det gör ont i mig. Snart gå jag träffa henne, och då kommer jag inte släppa henne ur sikte! Hon får nog följa med på mina lektioner, vill vara med henne hela tiden. Hon är bäst, min Karin :-)  <3
nu ska jag borsta tänderna, sen hoppa ner i sängen igen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur kul e de för henne då att sitta med på dina lektioner ;)

2010-11-13 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0