Sorry for the delay

Ledsen för att jag inaktiv, men det kom lite andra, viktigare, saker emellan.
har hur som helst pluggat hela kvällen, kom tillbaka från biblioteket nu. Det kanske låter som om jag är positiv, men jag kan fan i mig inte ett skit när det kommer till makroekonomi. Så många konstiga ord, "aggregate demand and supply", "real interest rate", "production possibilities curve"... Sjukt svårt. Ni för ursäkta, men nu ska jag lägga mig i sängen och gråta lite. Sen ska jag drömma om Karin Lööf, världens bästa flicka:)
Godnatt, kraaam

Kommentarer
Postat av: karin

det absoluta totala utbudet och den absolut totala efterfrågan! reell ränta (i förhållande till inflation) och jag antar att det sista har att göra med total potentiell produktion i ett land. alltså, typ om hur man utnyttjar sina resurser. (råvaror, arbetskraft osv) så fick vi lära oss i alla fall :)

2010-11-11 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0