Thanksgiving

Vi var på thanksgiving middag igår, jag, mor, far och syster. Det var trevligt, och en helvetes massa mat. Det kändes som julafton gånger 2, så mycket mat var det. Allt från kalkon till pumpkin rolls. Det smakade inte nämnvärt, men det var gott. Kyle är fortfarande hemma, han äter väl rester, haha :D Jag är själv i mitt rum nu, och ska väl egentligen inte börja med läxor, fast jag ser på veckans brott istället, hihi ^^
Har hittat en sjukt bra låt med Bullet For My Valentine. Det är en akustik version (piano) av låten The Last Fight. Kalla kårar längs ryggen är bara början. Jag ska nog ha den när jag dör :D
Jaja, ska fortsätta se på Leif GW, skön gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0