Tillbaka i Chicago

Hej! Jag har precis kommit tillbaka från bourbonnais, kyle hemstad alltså. Det har varit... intressant. Minst sagt intressant. Mycket nya intryck, och jag kommer försöka skriva mer om dessa imorgon efter skolan, för nu är jag sjukt trött. Jag har en läxa jag måste göra så jag ska sätta mig med den nu för att sedan duscha. Efter det skall jag bums hoppa ner i sängen.
Det kommer också komma lite bilder från mitt godis som jag tjänade in under dom ca 2 timmarna vi var ute:-)
Jaja, mer info + bilder imorgon alltså. Hoppas ni kan vänta en dag till! Hoppas också ni har överseende med att jag behöver sova, har inte blivit så mycket av det under denna helgen kan jag säga;-)
Ha det bra, och sov gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0