Träning idag

Godmorgon! Har precis kommit tillbaka från skolan och väntar på att matsalen öppnar så jag kan äta lite lunch! Jag har gjort alla nödvändiga läxor igår så idag har jag inte en läxa! Det blir till att spela lite xbox för att fördriva tiden medan kyle fortfarande är i skolan.
Jag skall dock börja min gymträning idag. Jag tror jag kommer träna runt klockan 3-4 pm idag, mest för att matsalen öppnar 4.45 och det passar bra att äta mat direkt efter träningen. Framsida gäller idag (bröst, axlar, biceps å mage), och det ska bli intressant att se hur stark jag egentligen är. Förmodligen har jag tappat en del, men det är bara att köra :D Ser faktiskt fram emot det, ska bli kul!
Idag hade jag på mig en av mina nya tröjor som jag inhandlat här (bilden). Hilfiger, inte jättebillig men dock förbannat god och schön! Tjock också, vilket gör att jag inte fryser nu när vintern knackar på fönstret ;)
Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Bobbo

2010-11-30 @ 08:53:57
Postat av: Konradmonika

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-06-16 @ 10:23:28
URL: http://konradmonika.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0