Utcheckning

Vi har haft lite rehab i bassängen nu på morgonen. Matchen är klockan 06.30 pm, men vi måste checka ut klockan tolv och jag har ingen aning om vad vi ska göra i 6 timmar. Vi ska ju äta lunch, men inte fan äter vi i 6 timmar! jaja, antar att det bara är att gilla läget.

Imorgon kommer Karin till Chicago, och jag längtar så efter henne! Skall stå och ta emot henne på flygplatsen, och resten av veckan skall jag visa henne skolan, downtown med mera. Jag ska skämma bort henne med god mat och kli på ryggen ;-) Det ska bli så skönt att hålla henne i handen, och lukta på henne. Hon luktar så gott:)
Jaja, nu ska jag packa, jag har 20 min på mig innan vi ska vara ute ur rummet.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0