Vår Kung!

Jag ser på kvällsöppet med Ekdal :D Dom pratar om kungens påstådda festligheter och allt vad det var. Jag ska vara kort och är tämligen övertygad om att boken är sann. Om inte allt så till det mesta iallafall. Jag ska definitivt läsa boken när jag kommer hem!
Det som dock är lite intressant är att själva mediahjulet som rullade gällande detta liksom bytta riktning, eller är jag bara inte tillräckligt insatt? OM detta är sant (vilket jag tror) så skall han tydligen ha umgåtts i kretsar som även innehöll grov kriminalitet (detta sas/säger dom på programmet). Intressant, minst sagt! Jag tycker det är lite roligt också. Ungefär som att glömma låsa toaletten på mc'donalds när du har ätit för många strips och niagarafallen rinner ur sjärten. kul :D
Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: soso

Vill du vara med i dagens blogg? skriv jag är med i senaste inlägget. puss♥

2010-11-27 @ 07:29:05
URL: http://goldiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0