Wisconsin

Nu är vi i Wisconsin, och jag delar rum med Mike Herbst från Malmö, Sverige. Jag hade (på fullaste allvar) hellre varit i New York just nu, för då hade jag legat bredvid Min älskling Karin och bara snuffat på henne. Tyvärr är det inte så, så jag får göra det bästa av situationen och prata med henne via internet. Nu skulle hon sova om jag fattade henne rätt. På söndag, snart alltså, får jag träffa henne och hålla om henne jättehårt och jättelänge :-)
Just nu tar Mike ett bad och jag ser på Harry Potter (den första) på tv. Rummet är helt okej faktiskt. Skall ta lite kort denna helgen, både på rum och omgivning ;-)
Nej, nu är det dags att luta sig tillbaka och halvslumra. Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0