10-04-2010

Hemma från skolan. Skall snart äta och sedan börja plugga. Det kommer bli en hel del pluggande denna veckan, så förmodligen blir skrivandet här lidande. Jag ska dock försöka att skriva så ofta jag kan:)
Mår mycket bättre idag, skulle beskriva mig själv som 90% frisk^^ Skall ändå gå till läkaren vi har här på campus och prata med henne, mest för att kolla om hon vet vad det kan ha varit. OM ni undrar så börjar det bli liiiite kallare, framförallt på nätterna då det definitivt blir kallare, och bättre blir det inte av att sova själv:/
Ska göra iordning lite på rummet innan jag går och äter, undrar vad det bjuds på idag? Ost som vanligt kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0