10-05-2010 - Tidig morgon

Godmorgon. Kl är 06.58 och jag har sovit vääääldigt dåligt inatt. Mår lite illa, mycket beror nog på att jag inte ätit frukost än:) Jag vaknade för en timme sen och kunde inte somna om, trots att jag var och är jättetrött. Jag bestämde mig för att gå och duscha, och jag stod nog i duschen en halvtimme eller nåt^^ Skönt som tusan kan jag meddela!
Min mage lever sitt egna lilla liv igen, och jag vet verkligen inte vad det beror på! Är och känner mig inte sjuk överhuvudtaget, men magen min har blivit hemsökt av något elakt:/ Funderar på att gå till en "drug store" efter skolan idag och köpa något som är lungnande för magen, får se vad som hinns med.
Nu hade jag tänkt att gå till dining hall och ta mig en låååång frukost, det är jag värd;)
tjingeling badring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0