en lugn kväll väntar

Hej!
Har ätit nu och kommit tillbaka efter träning. Träningen gick bra, det var ganska lugnt eftersom jag inte fick köra mer än 70% av min kapacitet. Det känns bättre och bättre dag för dag (hihi) så matchen på Lördag skall inte vara några problem. jag hade spelat oavsett så det har egentligen ingen betydelse. Nu ikväll ska jag inte göra något förutom att ändra lite i mitt paper som skall lämnas in imorgon, men det är inte mycket att kolla igenom plus att jag kan göra en massa annat roligt på datorn samtidigt;-)
Har även börjat komma på idèer till julklappar, äntligen! Ska bara komma ihåg att skriva ner dom också^^
Hösten närmar sig med stormsteg. jag ska, nej jag lovar att ta lite höstbilder här runt campus. Träden och allt är faktiskt rätt fint med alla färger etcetera. Nej, nu ska jag kolla på svt play.
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0