Förlust :/

Kom precis hem från matchen. Förlust med 3-1 mot ett "sparka springa" lag. Dom spelade förbannat tråkigt, och vi var i ärlighetens namn mycket bättre. Tyvärr sätter vi inte våra chanser medan dom gör mål på två jättemisstag (ett av misstagen var jag högst inblandad i) samt en väldigt tveksam straff. Sånt är livet. Går vi vidare från konferansen kommer vi förmodligen möta dom igen, och då blir det hus i helvete kan jag meddela!
Skall snart lägga mig, jag har massa att göra imorgon! Har skrivit två, snart tre sidor av minst fem på min uppgift i sociologin. Skall fortsätta med den imorgon, och min plan eller snarare förhoppning är att skriva färdigt till den grad att bara finputsning återstår. Då kan jag lägga utan den uppgiften och fokusera på allt annat jag har nästa vecka:-/ När denna veckan är slut kommer jag känna mig väldigt duktig, detta är lätt det mest intensiva jag varit med om!
ska äta lite sen borsta tänderna. Säger godnatt nu eftersom jag inte kommer skriva mer idag. Imorgon skall jag skriva, det kan jag lova:-) Det blir en heldag framför datorn, och när du har en heldag framför datorn har du ofta många pauser;-)
Godnatt och dröm sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: emilie

fin blogg!<33:)

2010-10-10 @ 10:21:03
URL: http://emmygirl8.blogg.no
Postat av: Sammaryam

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-02 @ 06:53:50
URL: http://sammaryam.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0