Fredag kväll

Har precis ätit, det var inte gott men ätbart, precis som det brukar vara. Idag kanske jag, Kyle och några andra åker ner downtown och för att se på nya Jackass filmen! Det blir antingen ikväll eller på söndag, får se lite. Vi kommer även att göra om vårt rum lite, men det blir med all säkerhet på söndag. Blir det ingen film idag så ska jag bara slappa och försöka lägga mig tidigt. Vi kommer åka från campus 07.45 am imorgon, och förmodligen vara hemma nån gång mellan 9-11 pm. Hela jävla dagen har går alltså. Jag kommer inte vara tillgänglig imorgon, och har inte heller pengar på min mobil. Jag skulle fylla på idag men något i butikens system hade kraschat så dom kunde ta emot betalningar med kort, och jag hade ju självklart inte kontanter. SÅ jävla typiskt, men men.
Nu blir det till att slappa lite, återkommer senare!
Förresten! Det finns billiga kameror, både system och digital. Digitalkamerorna är dock väldans mycket billigare och du kan få en bra sådan för ca 80-90 dollar, billigt! Någon som vill ha?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0