Fredag

idag är det fredag, och jag har hunnit med skola, lunch, fikastund med coach joey plus att jag hunnit köpa piller så min mage fungerar korrekt. Den fungerar normalt nu men jag har blivit lite paranoid så jag gör allt jag kan för att vara på den säkra sidan. Bara naturliga ingredienser (som blomextrakt och sånt), hoppas det hjälper!
Idag är det vila på schemat. Jag ska vila upp mig inför imorgon då det kommer att bli en lång dag. Med en bussresa på tre timmar så tar det ett tag. Att vi även åker tillsammans med womens soccer gör det ännu längre då dom spelar före oss och vi måste ju då åka med dom liksom, usch och fy. Så jag kommer inte att kunna blogga eller nåt imorgon, bara så ni vet;)
Jag och kyle ska nog göra om rummet lite senare ikväll om vi hinner och orkar. Vi är trötta på att ha det så "stelt" och vill få lite mer liv och framförallt mer utrymme, hoppas det går att lösa.
Nu ska jag vila min ögon lite.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0