Iväg till Bourbonnais

Jag tror att det stavas så iallafall, Kyles hemstad (uttalas typ "börbörnäij fast med amerikansk accent).
Vi vann iallafall matchen med 3-0. Vi spelade väl inte speciellt bra med gjorde det vi skulle typ ;-) Nu, alldeles strax, är det dags att åka. Imorgon är det fullspäckat schema; Vi ska handla halloween kostymer, Kyle ska visa mig runt i hans stad, jag måste (tyvärr) göra klart en läxa jag har tills på måndag, vi ska gå trick or treat. Det kommer säkerligen tillkomma fler punkter på schemat framöver.
Nu måste jag packa innan Marla kommer:) Tar med både datorn och kameran, så ni behöver inte oroa er:)
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va kul....



Berätta sen please.

2010-10-31 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0