Jobbig helg

hej!
Eftersom jag har varit (och är) sjuk så har jag ju missat ganska många dagar i skolan, värdefulla dagar minst sagt! I helgen som kommer så skall jag enbart plugga, enbart! Vi har ju match på lördag, men både efter, innan och före skall jag plugga. Jag har två prov, en hemtenta och ett "miniprov" nästa vecka. Det ENDA som är positivt är att allt är i slutet av veckan så jag har några dagar på mig, men jag måste verkligen sätta igång och plugga. jag har även ett prov imorgon som jag inte ens har kollat på.
14 frågor rörande sociologi, och du måste svara på 10, varken mer eller mindre. Inga essäer till svar så det kommer förmodligen bara vara att memorera och skriva likt en skrivmaskin.
Nu ska jag försöka att äta lite med Kyle, han är snäll:)
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0