Konstig dag

Idag har varit en väldigt konstig dag. Började med att magen krampade kl 11 am, efter det så började mitt huvud att värka och snurra runt. jag har spydde 6 gånger mellan kl 1 pm och kl 5 pm. gick till matchen. fick en massa piller av athletic trainers som gjorde allt möjligt med min kropp. Spelade första halvlek och spydde en gång. Spydde i halvtid. Spelade andra halvleken. Vi vann med 2-0 mot Elmhurst som tydligen skall vara ett av seriens bästa lag. Efter matchen la jag mig ned på plan helt utmattad. Fick en massa Powerrade och en sjuhelsikes massa tabletter av athletic trainers. Duschade efter matchen Gick hem, och nu sitter jag här. Snacka om en omtumlande dag.
Nu ska jag försöka sova. Min karin svarar inte på sms eller när jag ringer, hon sover förmodligen:)
Godnatt, återkommer imorgon. Kram

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Det gick ju rätt håll med matchen.

Bra försvarsarbete.Vi släpper ju inte några mål.

2010-10-02 @ 08:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0