Lakrits är gott

Sitter och äter lakrits som jag fick i paketet tidigare i veckan, och gud vad gott! Lakrits existerar knappt här, än mindre saltlakrits!
Kyle tränar nu (reserves) och jag sitter här ensam. jag och han tillsammans med några andra skall förmodligen åka till Buffalo Wild Wings later tonight. Det är gott kan jag meddela, mycket gott! Imorgon är det träning kl 10 am, tidig morgon alltså. jag och Kyle skall åka ner downtown efter och kika. jag behöver köpa lite saker till mig själv, kolla på julklappar samt spinnigskor till bror min. Kyle i sin tur ska kolla på klocka bland annat!
Nej, nu blir det till att se på simpsons och äta svenskt lösgodis, mumma!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0