måndag - extremt jobbig vecka framför mig

Hej!
Har precis varit på lektion och lagt upp schema inför mina komma tal/föreläsningar jag skall hålla. det blev den 27:e oktober samt 19:e november, ett bra datum:)
Hämta ett paket från karin idag innehållande godis och ett sött kort:) Tack älskling! Det gjorde hela min vecka en aning lättare:)
Annars är det mycket, mycket, mycket plugg som gäller nu i veckan. jag har quiz imorgon (mini-prov) och läxor. På torsdag har jag två prov, ett i makron och ett i statsen. Problemet är att jag tack vare mitt virus har missat så mycket i skolan, så jag har inte en susning om vad provet är på. That's the biggest problem! Det blir många långa nätter några dagar nu!
Mitt i allt ska jag försöka komma på presenter och julklappar. Mor min fyller år den 26:e, men där har jag allt en idé till vad hon ska få. Jag har agenter ute som letar!
Nu ska jag vila lite innan lunchen, sen är det till att studera som en lydig student!
peace

Kommentarer
Postat av: Abdulheidi

Thanks for the information

2010-12-25 @ 21:39:36
URL: http://abdulheidi.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0