Måndag - mycket plugg väntar

Godmorgon får jag nog säga även om klockan snart är 11 här. Har precis avslutat skolan, och ska om en liten stund äta samt plugga. Jag har en en del statistik kvar samtidigt som jag måste fixa med mitt tal jag skall hålla på onsdag:) Hoppas det löser sig. Det brukar lösa sig föredömligt så jag är inte speciellt orolig:)
Det åskade som tusan igår, inte roligt alls! Idag är det dock fint väder och snart över 20 grader:) Dock märks det att hösten är här för löven är minst sagt inte många på träden. Dock är hösten fin på grund av alla färger (även om jag normalt sett hatar hösten). Nej, nu kan jag inte spilla mer tid, måste plugga!
Återkommer, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0