Måndag

Godmorgon!
Skolan var inställd idag, vet ej varför! Mig gör det inget, bara skönt. Jag sov ganska bra, bättre till och med nu när vi gjort om sängarna, det blir mer mysigt på något sätt. jag har inga läxor tills imorgon, tror det eller ej, så jag ska inte göra nåt:D
Halloween närmar sig här, och jisses vad stort det är. I sverige firar vi ju det inte ens, kanske några barn som springer runt och tigger sötsaker, men här är det bara julafton och 4:e Juli som är större! Alla klär ut sig, och hjälper varandra. Effy, en spansk som spelar i laget, har bestämt att jag skall vara jokern i batman. Vad sägs om det ;-)
Jag har också mitt informital speech nästa vecka, på onsdag. Det innebär att du skall prata om en sak, eller informera. Du får ej ha egna åsikter för då dödar han oss! Så har ni några idéer? Jag funderar på att berätta om plattformen Android ;-)

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag kan hjälpa dig med lite teknisk fakta om Android :P

2010-10-18 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0