nattedags

nej, inte riktigt men jag är iallafall på rummet. Har planerat veckan också när det gäller pluggandet; Imorgon slutar jag kl halv elva, då ska jag försöka äta kl elva och efter det plugga både makro och statistik (mest makro) tills kl tre, då jag ska till athletic training och få behandling för min hamstring (el och sånt). Jag får inte träna imorgon (försiktighetsåtgärd) men jag måste oavsett vara med och "kolla på". Jag borde bli klar nån gång runt 7, med mat inräknat. Efter det är det bara att plugga ännu mer makro och statistik, bläääää.
På torsdag dock, efter proven, så måste jag skriva färdigt mitt paper som skall vara inlämnat på fredag. Min lärare har läst det och kommenterat, så jag ska ändra allt hon inte gillade (jag är inte dum) vilket inte borde ta hela dagen. Efter det skall jag läsa igenom det och kolla rent allmänt, struktur och så vidare. När det är inlämnat på fredag så har vi match tror jag, bortamatch. Hemma sent som tusan (mitt i natten) men vafan. Lördag och söndag skall jag bara ta det lungt på innan jag kör igång igen på måndag. Låter härligt va!?
Godnatt, och håll om varandra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fuuulllltttt upp hör jag....

Kör så det ryker, ....

2010-10-13 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0