Nyttig mat?

Med tanke på allt som har hänt mig dom sista dagarna tänkte jag vara väldigt noga. Jag håller på att tvätta just nu, och jag ska tvätta mer än någonsin idag. Jag har handsprit som jag tar heeeela tiden o.s.v. Jag tänkte också försöka äta nyttigt ett par dagar, men hur fan gör jag det här? Matsalen är stängd men serverar knappast nyttig mat. Runt omkring själva skolan finns mcdonalds, subway, Jimmy John's (som subway fast annat företag, smokey bears som är ett barbeque ställe, charocal delights som serverar allt mellan hamburgare, omelett etcetera. Det är med andra ord förbannat svårt att äta nyttig i USA, iallafall där jag för tillfället befinner mig:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0