Onsdag - godisdag

Idag är det onsdag, och jag har varit på lektioner;) Pratade precis med familjen (karin var med men hon räknas såklart in i familjen). Det var roligt och skönt, dom såg ut som vanligt:P Idag är det lite läxa, men mest slappa, det ska bli väldigt skönt då vi kom tillbaka klockan 12 igår vilket gjorde att jag bara ca 6 timmar, högst!

Jag skulle behöva hjälp med en sak. jag ska ha mitt informital speech på onsdag nästa vecka, och jag har inga bra idéer på ämne. Jag får inte ha egna åsikter utan skall egentligen berätta hur något fungerar och så vidare. Jag tänkte först prata om operativsystemet android, men det kommer bli för tråkigt. Jag har bestämt att prata om Sverige på något sätt, men jag vet inte exakt vad? Har ni några idéer? Det skall vara ganska specifikt. Tips mottages med öppna armar!
Nu ska jag äta, ska bli gott för jag är hungrig som fan!
Kram

Kommentarer
Postat av: karin

mamma säger att du ska prata om allemansrätten! det är ju typiskt svenskt och ganska speciellt :)

2010-10-20 @ 21:42:44
Postat av: mamma

Hur bra som helst ju, Kör på det.



Kram

2010-10-20 @ 22:04:36
Postat av: Pappa

Jag tycker du ska prata om Kinnekulle och Arn..

2010-10-21 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0