Söndag - plugga plugga plugga

Godmorgon!
Har precis vaknat och ätit lite frulle, så nu ska jag alldeles strax köra igång med pluggandet igen :-/ Som jag skrev förut är min förhoppning att jag skall kunna skriva klart de där 5 sidorna idag. Tentan skall inte vara inlämnad förrän på fredag, men jag har två prov till plus massa annat bös som jag behöver fixa, och då kan det vara skönt att ha en sak klar iallafall!
Kyle har match idag (reservs) så jag är för tillfället helt själv i rummet, kommer nog vara det ett par timmar till. Skickade en önskelista till min moder igårkväll, en bra önskelista! Jag är nöjd med den i år också;)
Skall mentalt förbereda mig på att plugga, det suger stor (?) men jag är så illa tvungen.
Ha't så jävligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hmm det fanns mkt smått och gott på den listan

2010-10-10 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0