That wasn't hard

Fick ett A på mitt tal:) Så nu är jag glad och nöjd. Syrran å co har bokat resa hit, så dom åker från Sverige den 19:e november, samma dag som min älskling åker och solar sig i Florida. Jag har mitt tredje tal i Public Speaking den 19:e november, men jag ska försöka byta så jag kan göra det onsdagen samma vecka så jag kan följa med Karin till O´hare och vinka av henne. Hon är bäst:)
Nu ska jag äta, eller om en halvtimme. Efter det ska jag göra lite läxa, det som behöver göras tills imorgon. Efter det ska jag och Kyle förmodligen spela lite xbox;-) I helgen skall jag följa med Kyle hem till honom och fira Halloween, ska bli roligt att äntligen få se hans hus och så:D Jag skall självfallet ta med både datorn och kameran, så ni blir också delaktiga;)
Dricker kaffe från starbucks nu, gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: bobbo and mimmi

Grattis! Vi släpper tummarna nu för dom är vita.

Kanske frostskadade.

2010-10-27 @ 18:43:36
Postat av: bobbo and mimmi

Grattis! Vi släpper tummarna nu,de är vita.

Kanske skadade.

2010-10-27 @ 18:48:33
Postat av: karin

det behövs inte!! :) hörs snart älsko! :) pusspusspuss

2010-10-27 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0