Tiden går fort när du har något att göra

Så kan man summera min dag idag. Från kl 3 så har jag gjort saker heeeela tiden. Jag gick till athletic training kl 3 idag. Dom ville det för att kolla att allt var okej (puls m.m.). KL 4 så hade vi träning som varade till 6, efter det duschade jag och åt mat i matsalen. Jag/vi fick bokstavligt talat slänga in maten i truten för vi var tvungna att kolla på reservernas match som började kl 7. Den pågick till nu, och här sitter jag medan kl är över 9 pm.
Inget plugg idag, fast att jag måste plugga. Min hjärna kommer vara som köttfärssås blandat med hallonsaft när jag pluggat färdigt i slutet av denna vecka!
ber också om ursäkt för att det har varit snålt med bilder, iallafall med bilder härifrån. Jag lovar att jag skall försöka lägga in fler bilder!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0