Torsdag

Idag är det torsdag, och jag har hunnit med lektion och en liten nap nu. Jag ska snart äta, och sen tillbaka till rummet. Idag blir det inga läxor som tur är. Imorgon och helgen kommer jag behöva plugga dock, vi fick en svååååååår läxa i statistiken förut. Ojdå, vi fick visst läxa i statistiken igen...
Måste komma på ett ämne till mitt tal idag också och maila min professor som i sin tur måste godkänna det. Något om Sverige, och jag får inte ha egna åsikter, därav namnet "informital" speech.
Jag hoppas kunna prata med karin idag också. Det har inte blivit så mycket av det dom senaste dagarna på grund av matcher och att jag slarvat med sovandet. Hoppas vi kan prata en stund efter min lunch:) Love her<3
Något som jag saknar just nu är min mors köttfärssås och min pappas potatismos. Moset vi får här är oätbart, smakar vatten som blandats med urin från en bortsprungen katt, bläääää
På återseende, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0