Trött, men inte sovdags än!

Sitter i ett rum i biblioteket och pluggar statistik och markoekonomi med filip och effey. Kris är här också och pluggar business ethics. Klockan är 10 pm, och jag är trött till tusen men kan inte eller har inte råd att sova än, det blir minst två timmars slit ytterliggare, usch och fy för det. Efter morgondagen, då mina två prov är avklarade så kommer jag vara slutkörd, men hinner inte vila då jag måste skriva färdigt mitt paper i sociologi. Efter det dock, på fredagen alltså skall jag bara vila och ladda inför matchen på lördag. Och jag ska fan inte göra ett skit på hela helgen vilket ska bli skönt. Måndag börjar det dock igen med en massa "att göra" saker som måste fixas.
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0