Vikten minskar!

God kväll allihopa! Har precis ätit lite kvällsmat, det blev två toast (vitt rostat bröd, enbart), lite youghurt och en tallrik coco pops.
Vägde mig tidigare idag, på order av läkarna. jag har gått ner nästan 10 kilo på en vecka:( Efter försäsongen så vägde jag runt 83-84 kilo, och nu väger jag mellan 75-76 kilo, helst sjukt! När jag väl kan äta utan att spy upp det igen skall jag jävlar i mig äta tills klockorna stannar. jag vill snabbt upp i min vanliga vikt. Då ska jag inte äta en massa snabbmat och sånt skit utan försöka äta så nyttigt som det går här borta, men det är inte helt enkelt!
Nu ska jag tvätta lite kläder som jag har under veckan, och plugga på provet jag har imorgon:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0