Vinst över landets 6:e bästa lag

Ja, ni ser själva. En mycket väl genomförd match, och vi satte segermålet ungefär 4-5 minuter in förlängningen, sköööönt! Nu har jag precis kommit hem, Kyle hoppar och skuttar inne i rummet för att jag fick en massa (och då menar jag massa) godis av mor och far på posten idag:) Han är stormförtjust i bilar och choklad, han äter choklad just nu faktiskt!
Imorgon är det en lugn dag, har lite läxor att göra men det borde inte ta så mycket mer än en timme, kanske och en och en halv, max! Vi har träningen som vanligt, så jag är väl upptagen från kl 3 pm amerikansk tid. Jaja, nu ska jag hoppa i sängen, skall upp om sex timmar!
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0