Amerikansk godis som är bättre än svenskt, finns det?

Sverige är förbannat jävla bra på att göra godis. Bäst i hela världen skulle jag vilja påstå. Exempel är gott och blandat, zoo, pimpim, marabou choklad, lösgodis. Listan kan göras lång! Men något vi är dåliga på är att göra något riktigt god kola. Vi har dumle, snökulor, hemkola m.m. men det är ingen som riktigt har fångat mig i smaken. Antingen smakar det för konstgjort, för mycket kola eller ingen kola alls. MEN!
När jag var och handlade lite tidigare idag så hittade jag dessa, Milk Duds. Kolabollar doppade i choklad. Helt fucking jävla underbara! Detta kommer bli min synd här borta! (Hoppas ni även lägger märke till att jag har bäddat om med nya lakan...)

Kommentarer
Postat av: Pappa

NYA LAKAN!! WOW...

2010-09-13 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0