Första lediga lördagen i Chicago

Godmorgon!
Jag har ätit och sovit in idag, på en LÖRDAG! Coach måste ha fått fnatt som gav oss ledigt två dagar i rad, helt otroligt. Min dag idag kommer ägnas åt att slappa lite samt läxor. Jag måste göra klart mitt tal bland annat. Det är mycket att göra:/
Jag hade tänkt att gå till Dunkin Donut senare och köpa lite munkar. Dom har faktiskt rätt gott kaffe, det bästa kaffet som jag smakat på här borta.
För övrigt har jag väldigt ont i halsen idag, förkyld:/ Det var 28 grader igår så ja hade alla fläktar på max och fönstren öppna. Under natten blev väldigt mycket kallare och då var det kört. Vädret är konstigt i Chicago:/

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha en riktigt go helg!

Snygg I-pod!!

2010-09-25 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0