Måndag kväll

Har precis kommit tillbaka från biblioteket. Har pluggat där sen kl halv åtta, nästan tre timmar! Min hjärna är som potatismos som blandats med vatten och kolasås... Inte bra med andra ord. Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova lite, har ju som sagt prov imorgon... två dessutom! Börjar klockan 8 am:/
Annars har jag inget annat att berätta, jag har inte hunnit med något annat än att plugga idag (och igår) så det har varit lite snålt med inlägg. Ber om ursäkt för detta! Imorgon när dessa två prov är klara skall jag fira med att inte göra någonting! Jag skall också ut och leka lite paparazzi, med andra ord ta lite foton på vilt skilda teman;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0