Minnesota #2

Vi vann med 2-1 idag, och jag gjorde första målet;)
Efter det var vi hos någon som tydligen spelat i North Park för mååååånga år sedan. Han bjöd oss på mat! Sedan åkte vi till Mall Of America, USA:s största köpcentrum. Tänk er ytan överby gånger två, i en enda lokal! Dom har bland annat 4-5 berg och dalbanor, ett parisehjul, en "rainbow" m.m. Bilder kommer imorgon eller på måndag, jag glömde dessvärre sladden i Chicago:(
För en stund sedan åt jag på Taco Bell för första gången i mitt liv. Det var sjukt gott, och sjukt billigt;)
Nu ska jag duscha, sen sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Roligt med vinsten och målet. Grattis.

Maten verkar Du gilla.

2010-09-05 @ 09:28:55
Postat av: Bobbo

Grattis till vinst och målet.

Du verkar gilla maten over there.

2010-09-05 @ 09:53:01
Postat av: Pappi

Grattis, Nannemannen.... Både mål och så vann laget..Roligt! Lycka till senare idag..

2010-09-05 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0