Minnesota - dag 2

Morgon!
Vi har precis ätit frukost och nu ligger vi för tillfället i sängen igen;) Kl 12 (nu är kl 10.30) skall vi åka till matchen. Vi åker direkt hem sen efter matchen, det är en bit... så vi kommer förmodligen inte att vara hemma förrän kl 12 pm - 1 am typ. Som tur är har vi labour day imorgon måndag... jag vet inte riktigt vad den är till för men vi är iallafall lediga från skolan vilket är bra då jag har tre - fyra läxor jag måste göra tills på tisdag!
Igår var vi som sagt på Mall Of America. Det var stort som fan, och jag fick allt handlat lite... Bland annat julklappar;)
Nu måste jag borsta tänderna och packa lite.. Mina grejor ligger överallt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0