Onsdag - matchdag

Idag är det onsdag, och klockan är snart matdags. Match idag för övrigt kl 7 pm. Jag har fått länken från coach där alla matcher sparas, så om ni vill se matcherna typ dagen efter så får ni säga till. Ni får inte ge ut dom till någon annan bara (eller typ facebook). På så sätt kan våra motståndare se oss och det vill vi ju inte;)
Min Ipod kommer att komma imorgon eller på fredag, då jävlar!
Jag har även ett personligt tal jag skall hålla på måndag i min Public Speaking class. Det ska vara personligt, något som jag kan prata om som typ definerar mig. Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: karin

att du är kameleont ;) hihi

2010-09-22 @ 18:03:58
Postat av: Pappa

Berätta om dej och ditt sommarjobb, samt forbollen i div 3, Sverige... kanske

2010-09-23 @ 08:09:20
Postat av: mamma

Jag vill ha länk. kram

2010-09-23 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0