sådär ja!

Nu har jag fixat allt; skor, present till kyle, ivägskickade paket och hela fadderullan.
Läste nyss att folk kräver omval enbart för att SD kom in i riksdagen. Hur mycket tanken än skrämmer mig så får vi ju för fan ta oss i kragen. Vi har ju röstat fram dom, och då får vi ju stå vårt kast. Det går ju inte att vara ett demokratiskt land när vi vill!? Jag stödjer inte SD på något sätt, och skulle allra helst vilja ge Jimmie Åkesson en pungspark så hans ögon ersätts av hans nötter, men sanningen är fortfarande den att svenska folket har röstat fram hans parti:/ Sorgligt värre!
Just nu sitter Kyle och spelar Halo medan jag kollar runt lite på datorn:) College life! Homework is something we don't wanna do... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0